بهترین هتل های ایران

بهترین هتل های تهران

در این مقاله با بهترین هتل های تهران آشنا خواهید شد.سفر یکی از جذاب ترین وهیجان انگیز ترین تفریحات میباشد.

مسافرت روحیه انسان را شاد نگه میدارد و بر قدرت ذهنی او تاثیر میگذارد،مسافرت دانش و اطلاعات انسان را بالا می‌برد وموجب پختگی بیشتر وی میشودچرا که با دیدن آداب ورسوم مختلف وسبک های زندگی مردم مناطق مختلف چیزهای بیشتر وجدیدی یاد می‌گیرد واین در زندگی تاثیر خوبی دارد ،معمولا هروقت ما مشکلی را پشت سر می‌گذاریم اولین چیزی که به ذهن مان می‌رسد سفر است که به اصطلاح همه چیز را بشوره ببره ، نکته دیگر وسیله نقلیه مورد استفاده در سفر است عده ای ماشین را برای سفر انتخاب می‌کنند، عده دیگری قطار ،کشتی و هواپیما،که خب هزینه آنها نیز از هم متفاوت است ،بعضی افراد ترس از ارتفاع دارند و به هیچ عنوان نمی‌توانند سوار هواپیما شوند،برخی دیگر ترس از آب دارند در نتیجه کشتی برای این افراد گزینه مناسبی نیست،برخی دیگر تحمل مسافت طولانی را ندارند در نتیجه مسافرت با ماشین را خسته کننده می‌دانند.

بعضی ها هم تحمل مسافت طولانی را ندارند ومهاجرت با هواپیمارا  ترجیح میدهند.نکته دیگر مکانی هست که به آن سفر می‌کنند برخی منطق سردسیری مثل غرب کشور را دوست دارند برخی،شمال کشور وبرخی کویر ومناطق گرمسیر را ترجیح می‌دهند.

از مهم ترین موارد سفر انتخاب و زرو یک هتل مناسب از هر نظر میباشد وباید همه جوانب را در نظر گرفت ،ماننددوری ونزدیکی به مکان‌های گردشگری شهر مثلا در شمال  نزدیکی به دریا وجنگل ملاک است،مورد دیگرخدمات رفاهی هتل اعم از غذا ی آن می‌باشد که باید حتما مورد توجه قرار گیرد یا تمیزی هتل نیز بسیار مهم است ،بهترین هتل های ایران  دارای خدمات رفاهی هستند وهمچنین به نظافت اهمیت میدهند همینطور بهترین هتل های ایران  دارای غذاهای با کیفیت هستند ،مورد دیگراین  که بهترین هتل های ایران  را می‌شود از قبل رزرو کرد واین هتل ها معمولا دارای وبسایت وصفحات مجازی هستند که می‌توان قبل از رزرو امکانات آن را مشاهده وبرای کرد.بهترین هتل های ایران معمولا در بهترین مناطق شهر مورد نظر قرار دارند ومعمولا مشهورند واکثر افراد اسم آنها را شنیده اند.

انتخاب مکانی برای اسکان کاملا سلیقه ای است مثلا مشاهده می‌شود برخی اصلا هتل رزرو نمیکنند وزدن چادر در پارک هارا ترجیح می‌دهند که یکی از علت های آن می‌تواند بالا بودن هزینه ها باشد چرا که بهترین هتل های ایران هزینه بالایی را از مسافران در مقابل خدمات عالی خود میگیرند که این برای همه مقدور نیست . یا برخی  وقتی به شمال کشور سفر می‌کنند خانه های ویلایی  یا  خانه های بوم گردی را به هتل ترجیح می‌دهند.خدمات سلف سرویس یکی دیگر از امکانات بهترین هتل های ایران میباشد ،بهترین هتل های ایران دارای وسایلی مدرن هستند که اکثرا جنسشان  نیز خوب است تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشوند وظاهر خانه را زشت نکنند تا برای مسافران آزاردهنده نباشد،بهترین رستوران های ایران در رستوران خود منو غذاییشان  متنوع است و درهمه وعده های غذایی مثل ،صبحانه ،ناهار،شام خدمات میدهند.مورد دیگر این که بهترین هتل های ایران در مکان‌هایی  با چشم انداز زیبا احداث می‌شوند تا زیبایی بصری داشته باشند ودارای ویو مناسبی باشند که این هم می‌تواند موجب جذب مشتری بیشتر شود.بهترین هتل ها سیستم های گرمایشی وسرمایه مناسبی دارند.مورد دیگر پرسنل هتل هستند که با رفتار  مناسب خود در مقابل مسافران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارند ،که بهترین هتل های ایران دارای پرسنلی دقیق ،منظم وخوش برخورد هستند،همچنین آنها باید به تقاضای مسافران به طور دقیق رسیدگی کنند،با توجه به تایم  محدود مسافران و جاذبه های گردشگری زیاد در شهر های ایران راهنمایی های پرسنل هتل ها می‌تواند در صرفه جویی در زمان آنها بسیار موثر وکمک کننده باشد،

همانطور که گفتیم  بهترین هتل ها دارای اتاق هایی تمیز هستند که این یک مورد بسیار حائز اهمیت میباشد که موارد مهم آن برای مسافران اعم از ملحفه های تمیز ومرتب ،زمین جارو شده وطی کشیده شده،سرویس بهداشتی ضد عفونی شده  میباشد.امروزه اینترنت یکی از موارد جدا نشدنی در زندگی  ما میباشد،در نتیجه مجهز بودن هتل به اینترنت پرسرعت یکی دیگر از مزایا وامتیازهای بهترین هتل های ایران نسبت به سایر هتل ها به حساب می آید.هتلی که انتخاب می‌کنید باید به دور از سرو صداهای مزاحم مانند بوق ماشین  یا صدای تلویزیون همسایه باشد به این منظور داشتن پنجره های دوجه داره ومجهز بودن دیوارها به عایق صوتی  نیز از دیگر مزیت های بهترین هتل ها هستند.قبل از رزرو هتل مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را داشته باشید

چگونه بهترین هتل های تهران را انتخاب کنیم؟

بهترین هتل های تهران و ایران دارای راهنما برای مسافران هستند همچنین برای رفت و آمد مسافران نیز امکاناتی را دارند.

مورد دیگر این که شما نباید دغدغه پارک ماشین خود را داشته باشید وحتما هتل انتخابی شما باید مکانی  امن را برا پارک ماشین داشته باشد،نکته مهم دیگر امنیت هتل است حتما قبل از سفر در باره محیط  ومنطقه قرارگیری هتل مورد نظر وسابقه کارکنان ورئس هتل تحقیق کنید ونشناخته وتحقیق نکرده هتلی را رزرو نکنید که بعدا با مشکل رو به رو شوید . بهترین هتل ها دارای امنیت برای مسافران خود هستند. داشتن سونا وجکوزی  از موارد دیگری است که در جذب مسافران موثراست همینطور زمین فوتبال والیبال و مجهز بودن هتل به فضای که برای کودکان تاب وسرسره  و فوتبال دستی داشته باشد نیز در برند شدن هتل تاثیر گذار است.

بهترین هتل ها در تهران

دربهترین هتل های تهران و ایران پوشش کارکنان پوشش زیبا ومناسب است که نشان از حسن انتخاب مدیر هتل دارد.با توجه به اینکه رفت وآمد امروزه به دلیل وسایل حمل ونقل متعدد وهمواره شدن راه ها  آسان تر شده است مردم  بیش از گذشته به سفر میروند وبه دلیل  اینکه مردم در این زمان بیشتر از قبل به نظافت واستحمام  اهمیت میدهند بیشتر از قبل از هتل ها با وجود هزینه زیاد استقبال میکنند،بهترین هتل ها خدمات رسانی وپاسخ گویی شبانه روزی دارند.اکثر بهترین هتل های ایران دارای مدیرانی باسواد،با کلاس ،با تجربه هستند همچنین این مدیران قطعا توانایی مدیریت بالا دارند و در زمینه جذب مشتری وارتباط با مسافران  اطلاعات بالایی دارند،همچنین  هتل ها برای  جذب بیشتر می‌توانند تور لیدر هایی را استخدام کنند واین را  در زمره امکانات خود قرار بدهند تا به مسافران کمک کنند.بهترین هتل ها از پرسنل باتجربه وقابل اطمینان کمک میگرند همچنین افرادی که خود در رشته هتل داری درس خوانده اند.

بهترین هتل های تهران ایران در اتاق مسافران حتما یک یخچال  قرار میدهند وداخل آن آب معدنی ویکسری تنقلات برای رفع نیاز های اولیه قرار میدهند همینطور در حمام صابون وشامپو نیز میگذارند،داشتن ملحفه های نو وتمیز حوله ،لیوان وفنجان،چای کیسه ای از دیگر موارد مهم است.مبله بودن هتل نیز در رضایت مسافران موثر است ،همچنین تخت خواب مسافر نیز باید راحت باشد وروی آن تشکی نرم واستاندارد قرار گیرد تا از ناراحتی های فیزیکی جلو گیری شود،بهترین هتل ها معمولا دارای صندوق انتقادات وپیشنهادات هستند که گاها این کار به صورت آنلاین نیز انجام میشود،سعی کنید حتما نظرات وپیشنهادات خود را انتقال دهید،داشتن نگهبان  و دوربین در هتل نیز از دیگر موارد پر اهمیت بهترین هتل ها است.

بهترین رستورانهای ایران را از اینجا ببینید

معمولا بهترین هتل های تهران در مکان هایی احداث می‌شوند که دسترسی مسافران به مکان های گردشگری راح باشد.بهترین هتل های تهران حتما به تلفن وسیستم های تصویری مجهز هستند.شیرآلات استفاده شده در سرویس بهداشتی حتما باید ضد زنگ وضدعفونی شده باشد.

مواردی که در بالا ذکر شد همه برای آسایش بیشتر مسافران لازم است چرا که  سفر نباید بیشتر موجب کلافگی وخستگی شود و امکانات مناسب هتل می‌تواند بخشی از این آرامش واطمینان خاطر را فراهم کند، تا  مسافران بتوانند به خوبی استراحت کنند وانرژی از دست رفته خود را بازیابی کنند.

هتلی که از امکانات ذکر شده برخوردار نباشد بیشتر موجب اتلاف هزینه وانرژی شما می‌شود وموجب می‌شود از سفر خود نهایت لذت را نبرید.دکوراسوین اتاق های هتل نیز خیلی اهمیت دارد چون زیبایی بصری همیشه در جذب مشتری حائز اهمیت است.استفاده از فرش،مبل ،لوستر وتخت های  لاکچری طراحی زیبای رستوران هتل مانند استفاده از میز وزندگی های زیبا خیلی تاثیر گذار است همینطور رستوران هتل نباید در مکانی دلگیر باشد بلکه باید در فضای آرام با طراحی زیبا و مجهز به سیستم های صوتی وپخش موزیک آرام باشد ،تمیز بود ونظافت  مداوم رستوران هتل حتما باید در دستور کار بهترین هتل ها قرار بگیرد.پرسنل و کارکنان هتل نباید افرادی پرخاشگر کم حوصله و بی اعصاب وبا ظاهری شلخته باشند بلکه باید افرادی مودب،خوش پوش با ظاهری آراسته باشند که آماده پاسخگویی به مشتریان هستند و مهمان نوازی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مثلا موقع حمل چمدان ها مسافران را کمک کنند ،در رابطه با مناطق گردشگری شهر آنهارا راهنمایی کنند وخیلی رفتار دوستانه ای داشته باشند تا مسافران از در خواست کمک خجالت نکشند ودر هتل راحت باشند واحساس رودرباستی نداشته باشند . نگهبانی از اتاق ها باید شبانه روزی باشد چون وقتی مسافران بیرون میروند خیالشان بابت وسایل داخل هتل راحت باشد  همینطور معمولا بهترین هتل ها درب اتاقهایشان به صورت الکترونیکی باز می‌شود.مجهز بودن به سیستم اطفای حریق وسنسور های مورد نیاز از دیگر ویژگی بهترین هتل ها است،

معرفی بهترین هتل های تهران

معرفی بهترین هتل تهران شاید با دیگر شهرها قدری متفاوت باشد زیرا تهران نه یک شهر توریستی که پایتخت سیاسی و تجاری ایران است. با این حال سفر به تهران می‌تواند یک سفر گردشگری و توریستی نیز باشد؛ مخصوصا برای توریست‌های خارجی. بهترین هتل‌ های تهران را می‌توان به دو دسته‌ فوق لوکس بین‌المللی و لوکس پنج ستاره و چهار ستاره تقسیم کرد که علاوه بر میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی باید از مقامات ارشد کشورهای دیگر نیز پذیرایی کنند و اغلب قیمت بالایی دارند. بنابراین تهران به عنوان بزرگترین شهر پارسی زبان دنیا، هم به علت پایتخت بودن و هم به خاطر جاذبه‌های گردشگری فراوان، سالانه پذیرای مسافران و توریستان زیادی است. در ادامه با هتل‌های تهران آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب:

بهترین هتل های پنج ستاره تهران

بهترین هتل های چهار ستاره تهران

رزرو هتل تهران

سوالات متداول

بهترین هتل تهران؛ معرفی بهترین هتل های پنج ستاره

در تهران جذاب و دیدنی با قدمت تاریخی غنی گزینه‌های فراوانی برای اقامت وجود دارد و انتخاب بهترین هتل تهران از میان این گزینه‌های زیاد کار چندان آسانی نیست. در این مقاله سعی کردیم لیست بهترین هتل های تهران یعنی بهترین هتل های پنج ستاره تهران و بهترین هتل تهران از نظر مسافران را معرفی کنیم. 

۱- هتل اسپیناس پالاس تهران

برای مدت‌هاست که هتل اسپیناس پالاس به عنوان بهترین هتل تهران و لوکس‌ترین هتل بین‌المللی ایران شناخته می‌شود. این هتل به خاطر ارائه خدمات درجه‌ یک خود در سطح استانداردهای بین‌المللی، سال‌هاست که میزبان مهم‌ترین اشخاص در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … است که از اقصی‌ نقاط جهان به ایران سفر می‌کنند.

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، روی تپه‌ای مرتفع در بلندی‌های سعادت آباد تهران قرار دارد. به واسطه این موقعیت ویژه جغرافیایی، اقامت در این هتل برای مهمانان خود آرامشی به دور از تمام شلوغی‌های تهران و آب و هوایی خوب به ارمغان می‌آورد و می‌تواند بهترین هتل تهران برای ماه عسل هم باشد.

این هتل ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجلل، علاوه بر سالن‌های متنوع و مجهز برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و همایش‌ها، امکانات متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، دریایی و سنتی، مجموعه ورزشی، کافی‌شاپ، پارکینگ خصوصی، فروشگاه‌، خدمات خشک‌شویی و کافی نت اشاره کرد. برای اطلاع از به‌روزترین قیمت‌ها و رزرو هتل اسپیناس پالاس وب سایت رادار۳۶۱ را جستجو نمایید.

۲- هتل پارسیان استقلال تهران هتل پنج ستاره در تهران

هتل استقلال تهران یا رویال هیلتون سابق، به عنوان بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی تهران و به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مناسب خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر تهران است. این هتل در شمال تهران و در نزدیکی مجموعه تلکه کابین توچال، مجموعه کاخ‌های سعدآباد و نیاوران و مراکز خرید قرار دارد.

این هتل ۷ هزارمترمربع مساحت داشته و ۵۰۰ اتاق و سوئیت مجلل و شیک دارد. از دیگر امکانات این هتل بزرگ می‌توان به بیش از ۶۰۰ متر فضای سرسبز، آلاچیق، ترانسفر فرودگاهی، آمفی‌تئاتر مدرن، سالن چند منظوره، سالن ضیافت، اتاق جلسات، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل استقلال، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

۳- هتل پارسیان آزادی تهران از بهترین هتل‌های تهران

هتل پارسیان آزادی تهران همان هتل هایت سابق است که در تلاقی دو بزرگراه چمران و یادگار امام و در محله‌ اوین قرار دارد. چنانچه به دنبال هتلی هستید که علاوه بر امکانات لوکس و بین‌المللی، دارای دسترسی آسان به اکثر نقاط تهران باشد، پارسیان آزادی یکی از بهترین هتل های تهران به شمار می‌رود که اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این هتل دارای ۴۵۰ اتاق و ۵۰ سوییت است که شامل امکاناتی چون انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، گالری طلا، خشک‌شویی و خانه‌داری، تاکسی سرویس، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته، انواع سالن‌ برای برگزاری نشست‌ها و سمینارها و امکانات ورزشی و تفریحی است. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل پارسیان آزادی، می‌توانید به سایت رادار۳۶۱ مراجعه کنید.

۴- هتل نووتل تهران بهترین هتل پنج ستاره تهران

هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور است که در نزدیکی فرودگاه و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار دارد. بنابراین اقامت در این هتل برای مسافرانی که قصد تعویض پرواز داشته و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند، بسیار مناسب است.

با ۳۰۰ اتاق و دو رستوران بزرگ و امکاناتی نظیر خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، اینترنت، لابی مدرن، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی، اتاق‌های دارای تهویه هوا، خدمات ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی رایگان و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو این هتل را به یکی از هتل های خوب در تهران بدل کرده است. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل نووتل، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

۵- هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار یا همان هتل اسپیناس خلیج فارس اولین هتل پنج ستاره‌ ایران است و به دلیل قرار داشتن در بلوار کشاورزی دسترسی خوبی به پارک لاله، تئاتر شهر، میدان ولی‌عصر و موزه، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب دارد.

این هتل با ۱۸ طبقه دارای ۲۷۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های لوکس و مدرن همراه با به‌روزترین خدمات و مدرن‌ترین تجهیزات است. کافی نت، پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، امکانات ورزشی همچون استخر، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، سالن‌های مجهز جهت برگزاری سمینار و… از جمله امکانات هتل اسپیناس بلوار هستند. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل اسپیناس بلوار، می‌توانید به سایت رادار۳۶۱ مراجعه کنید.

۶- هتل لاله تهران

هتل لاله همان هتل اینتر کانتی‌ننتال سابق است. این هتل پنج ستاره‌ بسیار لوکس و مجلل در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را در کنار پارک بزرگ لاله آغاز کرد. محبوبیت این هتل به دلیل چشم‌انداز کوهستانی و زیبای آن از کوه‌های البرز و دماوند است.

هتل لاله در ۱۳ طبقه خود، ۴۰۰ اتاق شیک در انواع دبل، توئین، کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال دارد. اینترنت وای فای، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی نت، بانک، امکانات پزشکی، خشک‌شویی، کافی‌شاپ و انواع رستوران‌ها از جمله‌ی امکانات این هتل است. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل لاله، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

بهترین هتل های تهران

۷- هتل هما تهران

هتل هما تهران واقع در ونک در سال ۱۳۵۲ افتتاح و آخرین بازسازی آن در تیر ماه سال ۱۳۹۷ صورت گرفته است. این مجموعه با قرارگرفتن در فاصله کوتاهی از خیابان‌های اصلی، دسترسی خوبی به مراکز فرهنگی‌، تاریخی و اقتصادی تهران دارد.

این برج ۱۶ طبقه دارای ۱۹۰ اتاق و سوییت مجلل و شیک است. دسترسی به اینترنت، پارکینگ اختصاصی، مرکز خرید، خدمات خشک‌شویی و پذیرش ۲۴‌ساعته، سونا، جکوزی و ماساژ درمانی، اتاق‌های دو‌تخته هماکلاس، سوئیت‌های جونیور وسوئیت‌های هماکلاس از امکانات این هتل به شمار می‌رود. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل هما، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

بهترین هتل های چهار ستاره در تهران

۱- هتل ویستریا تهران بهترین هتل چهار ستاره تهران

هتل کاملا نوساخت و بسیار لوکس ویستریا در سال ۱۳۹۸ درخیابان دربند ساخته شده است. هتل ویستریا در ۲۰ طبقه خود ۱۰۰ اتاق استاندارد، دبل، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا دارد. از امکانات این هتل می‌توان به سالن همایش، تالار عروسی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی آبی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا بخار، سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق، جکوزی‌ در اتاق، مرکز سلامت و اسپا، اینترنت، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و… اشاره کرد.

نزدیکی به متروی تهران و دسترسی آسان به بی‌آر‌تی و تاکسی برای سفر به مناطق مختلف شهر تهران، ‌از دیگر مزیت‌های هتل ویستریا محسوب می‌شود. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل ویستریا، می‌توانید از سایت رادار۳۶۱ کمک بگیرید.

۲- هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس یا همان هتل اکسیس سابق از نخستین گروه هتل‌های فرودگاهی بین‌المللی کشور است. این هتل در سال ۱۳۹۳ مطابق با استانداردهای جهانی در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در شهر جدید پرند افتتاح گردید. این هتل ۱۱ طبقه‌ای در کنار هتل نووتل قرار دارد.

هتل ایبیس با ۲۰۰ اتاق دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای، تلویزیون، رستوران، پارکینگ، لابی، خودپرداز بانک، صرافی، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، کافی نت و… است. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند از سالن ورزشی و استخر یا سالن همایش‌ها و اتاق جلسات هتل نووتل استفاده کنند. هتل فرودگاهی ایبیس برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران فرودگاه امام (ره)، به‌صورت ۲۴ ساعته و در بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به هتل ارائه می‌کند. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل ایبیس، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

۳- هتل اسکان الوند تهران

گروه هتل‌های اسکان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت گردشگری و هتلداری این بار هتلی با نام اسکان الوند را در سال ۱۳۹۳ در میدان آرژانتین بنا کرد. این هتل در ۱۶ طبقه و ۶۴ اتاق متنوع با دکوراسیونی زیبا و با استفاده از آخرین استانداردهای هتلداری و تجهیزات روز جهانی تاسیس شده است.

از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به نزدیکی آن به بوستان‌های بزرگ شهر تهران از جمله بوستان آب و آتش، پارک طالقانی و پل طبیعت اشاره کرد. امکانات رفاهی هتل شامل رستوران فرانسوی، رستوران ایرانی شار، کافی‌شاپ، تراس تابستانه، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، خشکشویی، پارکینگ اختصاصی و… می‌شود. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل اسکان الوند، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

۴- هتل پارسیان انقلاب تهران بهترین هتل در تهران از نظر مسافران

هتل پارسیان انقلاب یا همان رویال گاردن سابق، از سال ۱۳۵۵ در قلب پایتخت ایران افتتاح شد. این هتل در کنار جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مراکز تجاری زیادی قرار دارد. هتل پارسیان انقلاب با قدمت زیاد در عرصه میهمان‌داری به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید اقامتی همراه با آسایش و رفاه داشته باشید و از امکانات و تجهیزات مدرن آن در محیطی آرام و دلنشین بهره ببرید.

هتل مدرن‌ و مجلل‌ پارسیان انقلاب، ۱۶ طبقه و ۲۴۷ اتاق و سوئیت کلاسیک و لوکس دارد. رستوران‌های لوکس فصلی و لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، مرکز تجاری، قنادی، مطب پزشک، کافی‌نت، آتلیه عکاسی، پارکینگ دائمی از جمله‌ امکانات پارسیان انقلاب است. برای مشاهده بهترین قیمت‌ها و رزرو هتل پارسیان انقلاب، وارد سایت رادار۳۶۱ شوید.

رزرو هتل در تهران

در این مقاله اسامی تعدادی از بهترین هتل های ایران را هم آورده ایم:

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل استقلال تهران

هتل اوین تهران

هتل ترنج کیش

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل زندیه شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل لاله کندوان تبریز

هتل آسمان اصفهان

هتل داد یزد

هتل عباسی اصفهان

هتل کادوس رشت

هتل ارگ جدید یزد

هتل بام سبز رامسر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *