خطوط هوایی ایرانیان نقش مهمی در بهبود ایرانگردی دارند و تلاش می کنند تا کیفیت خدمات خود را هم برای مسافران ایرانی و هم برای مسافران خارجی در این کشور ارتقاء دهند.

بهترین آژانس های مسافرتی ایران

بهترین آژانس های مسافرتی ایران کدامند؟ خطوط هوایی ایرانیان نقش مهمی در بهبود ایرانگردی دارند و تلاش می کنند تا کیفیت خدمات خود را هم برای مسافران ایرانی و هم برای مسافران خارجی در این کشور ارتقاء دهند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات اولیه ای در مورد بهترین آژانس های مسافرتی ایران و خدمات آنها، به شما ارائه دهیم.

هواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش در سال 1370 در جزیره کیش منطقه آزاد اقتصادی خلیج فارس تاسیس شد. این ایرلاین در حال حاضر عضو یاتا است و دارای 7 هواپیمای بوئینگ MD، دو ایرباس A320 و سه فروند فوکر 100 می باشد. کیش ایر یکی از ایمن ترین خطوط هوایی در جهان است. کشوری که به استاندارد IOSA دست یافته است. پروازهای خارجی این ایرلاین هم اکنون به مقاصدی مانند ارمنستان، آذربایجان، امارات، کویت، عمان، اوکراین، عراق و ترکیه انجام می شود.

شما می توانید برای اطلاع بهترین شهر های ایران برای سفر از این لینک دیدن کنید.

هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1370 با پرواز تهران به کرمان شروع به کار کرد. این ایرلاین به دلیل مدیریت و پشتکار عالی و همچنین خدمات با کیفیت به یکی از محبوب ترین خطوط هوایی داخلی تبدیل شده است. این شرکت خدمات داخلی برنامه ریزی شده و پروازهای بین المللی را به خاور دور، خاورمیانه، آسیای مرکزی و اروپا انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مکان های تفریحی ایران

بهترین جراحان قلب ایران

شرکت هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان با ادغام چهار شرکت آغاز به کار کرد، شرکت هواپیمایی آسمان یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی کشور است که بیشتر از هواپیماهای کوچک استفاده می کند. شرکت آسمان از ایران به آنکارا، دبی، استانبول، کابل، کویت و غیره پرواز دارد.

هواپیمایی ایران ایر تور

ایران ایر تور به عنوان بخشی از ایران ایر در سال 1972 به منظور توسعه سفرهای ورودی و خروجی در ایران تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی در سال 1370 با گسترش خدمات خود فعالیت های خود را گسترش داد و اکنون فرودگاه بین المللی مشهد را به عنوان مرکز فعالیت خود انتخاب کرده است.

تصویر بهترین آژانس های مسافرتی ایران-1512

شرکت هواپیمایی کارون

شرکت هواپیمایی کارون در اهواز تاسیس شد و خدمات باربری داخلی و خارجی، برنامه ‌ریزی مسافری و چارتر را در ایران و از این کشور به کشورهای همسایه انجام می ‌دهد. این شرکت دارای 6 فوکر 50 و 4 فوکر 100 است.

اگر به دنبال بهترین آجیل فروشی ها در ایران هستید به این لین مراجعه کنید.

هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج یکی از جدیدترین ایرلاین های ایران است. با توجه به افزایش قابلیت نگهداری و تعمیرات، این ایرلاین در سال 1386 موفق به دریافت نشان سازمان مدیریت قابلیت پرواز مداوم گردید. لازم به ذکر است که این گواهینامه برای اولین بار به یک شرکت هواپیمایی اعطا شد. شرکت هواپیمایی معراج به دلیل پروازهای منظم و با کیفیت خود در ایران شناخته شده است و به عنوانی یکی از بهترین آژانس های مسافرتی ایران معرفی می شود.

شرکت هواپیمایی قشم

شرکت هواپیمایی قشم ایر در سال 1993 در جزیره قشم در خلیج فارس تاسیس شد. این ایرلاین خدمات منظم مسافری داخلی و خارجی و همچنین پروازهای چارتر را انجام می دهد و یکی دیگر از بهترین آژانس های مسافرتی ایران شناخته می شود.

خطوط هوایی عطا

هواپیمایی عطا در سال 2010 تاسیس شد. این شرکت خدمات داخلی و بین المللی برنامه ریزی شده را در خاورمیانه و همچنین اروپا انجام می دهد. این شرکت دارای 1 ایرباس A320-200، 1 بوئینگ 737-300، 1 بوئینگ 737-500، 3 فروند Embraer ERJ 145ER و 8 فروند MD-83 است.

شرکت هواپیمایی زاگرس

زاگرس با پیشرفت زیادی دو سال پس از تاسیس توانست دو فروند هواپیمای بوئینگ MD خریداری کند و در نهایت موفق شد اولین پرواز بین المللی خود را در مسیر تهران – دمشق انجام دهد. زاگرس در حال حاضر 21 فروند هواپیما از جمله ایرباس 320-319 و ام دی بوئینگ دارد.

در انتخاب بهترین آژانس‌های مسافرتی در ایران، موارد زیر را می‌توانید در نظر بگیرید:

اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی مورد نظر دارای مجوز رسمی از مراجع مربوطه مانند سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

بررسی کنید که آژانس چند ساله در عرصه مسافرت فعالیت داشته و چه تجربه‌ای در ارائه خدمات گردشگری دارد.

مطمئن شوید که آژانس دارای امکانات مناسبی برای مسافران خود مانند رزرو هتل، بلیط هواپیما، تورهای گردشگری و خدمات مسافرتی دیگر می‌باشد.

قبل از انتخاب، نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی را بررسی کنید تا ایده‌ای از کیفیت خدمات آژانس بگیرید.

قیمت‌های پیشنهادی آژانس را با سایر آژانس‌ها مقایسه کنید اما توجه داشته باشید که ارزانی هزینه تنها فاکتور تعیین‌کننده نباشد و از کیفیت خدمات نیز مطمئن شوید.

اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی قادر به ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوب به مسافران خود است.

اعتماد به منابع معتبر، مطالعه کامل شرایط قراردادها و با دقت بررسی نقاط قوت و ضعف آژانس‌های مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب کنید.

این ها تنها تعدادی از بهترین آژانس های مسافرتی ایران بودند که ذکر کردیم، ما شما را با بهترین های ایران در تمام حوزه ها آشنا می کنیم. برای شناخت بهترین های ایران ما را دنبال کنید.

بهترین آژانس‌های مسافرتی در ایران