نظرسنجی بهترین اساتید کنکور

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور

در نظرسنجی بهترین اساتید کنکور ایران شرکت نمایید و برترین ها را از نگاه خود برگزینید.اگر استادی خوب داشته اید که نام ایشان در نظرسنجی وجود ندارد در بخش نظرات از وی و مشخصات وی بگویید و تجربیات خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

نظر سنجی بهترین اساتید فیزیک کنکور 1403

بهترین دبیر فیزیک کنکور ایران از نظر شما چه کسی است؟

 

نظر سنجی بهترین اساتید زیست کنکور 1403

نظرسنجی بهترین دبیران زیست کنکور ایران

 

نظر سنجی بهترین اساتید شیمی کنکور 1403

نظرسنجی بهترین دبیران شیمی کنکور ایران

 

نظر سنجی بهترین اساتید ریاضی کنکور 1403

نظرسنجی بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران

 

نظرسنجی بهترین اساتید هندسه و گسسته کنکور 1403

به نظر شما بهترین دبیر هندسه و گسسته کنکور ایران چه کسی است؟
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور

نظرخواهی بهترین اساتید کنکور ایران

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که معلمان و مدیران موسسات آموزشی باید از مؤثرترین رهبران جهان برای موفقیت آموزشی دانش آموزان باشند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که معلمان و مدیران موسسات آموزشی باید با شرایط اضطراری بتوانند بهترین مدیریت را انجام دهند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که معلمان و مدیران موسسات آموزشی باید همه قبل از اینکه بیشتر مردم از خواب بیدار شوند تا روزهای خود را شروع کنند. در مواقعی، این کار ممکن است یک کار سخت باشد، اما مدیران با یک هدف مشترک پیش می روند. این امکان را برای بچه هایی که آنها حمایت می کنند را فراهم کنند تا بهترین آموزش ممکن را داشته باشند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که شغل یک مدیر می تواند به سرعت از کنترل خارج شود، اما مدیران ماهر در سراسر جهان ویژگی های مشترکی دارند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که معلمان و مدیران موسسات آموزشی باید مدیریت ریسک را بخوبی آشنا باشند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدیران باید در چند ثانیه تصمیم بگیرند و در عین حال هزینه ها و منافع را بسنجید. آنها باید احتمالات متفاوت و نتایج آینده را محاسبه کنند. مدیران موفق همیشه به دنبال خطرات و فرصت هایی هستند که بر مدارس آنها تأثیر می گذارد.

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که گوش دادن فعال از ویژگی های دیگر مدیران برتر مراکز آموزشی است.
این بدان معناست که بتوانید چیزهایی را فراتر از دیدگاه خود بشنوید/ ببینید و درک خود را از چیزها بررسی کنید. مدیران موفق عمداً بر گوش دادن و درک چیزها از دیدگاه شخص دیگر تمرکز می کنند. گوش دادن فعال یکی از بهترین مهارت هایی است که یک مدیر می تواند پرورش دهد و از آن استفاده کند.

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدیریت اولویت از سایر خصایص معلمان برتر و مدیران مراکز آموزشی است

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که اگر به عنوان یک استاد برتر و یا مدیر برتر اولویت‌های مشخصی نداشته باشید، ممکن است زمان و انرژی قابل توجهی را صرف کارهایی کنید که بی‌اهمیت هستند. هر چه یک مدیر بهتر بتواند کارهایی را که باید انجام شود اولویت بندی کند، بهتر می تواند تلاش خود را بر روی چیزهایی متمرکز کند که برای دانش آموزان و اساتید خود اهمیت بیشتری دارد.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که توانمندسازی دیگران از ویژگی های مدرسان و مدیران برتر آموزشی ایران است
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدرسان و مدیران موفق عظمت را در دیگران می بینند و هر کاری که می توانند انجام می دهند تا آن عظمت را از آنها بیرون بیاورند. اساتید و کارکنان زمانی به عنوان رهبر رشد می کنند که مالکیت تصمیمات خود را بدست می آورند، خود را مسئول تصمیماتی که می گیرند و نتایج حاصله می دانند، و تجربه دست اولی در مورد پیامدهای اعمال خود دارند. از یک مدیر قوی بپرسید و او به شما خواهد گفت که بخشی از وظیفه آنها به عنوان یک رهبر کمک به افراد خود برای تبدیل شدن به بهترین عملکرد است.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که ذاتاً، دبیران قوی و رهبران قوی با تمایل به انجام کارها به تنهایی، تمایل دارند که با الگوبرداری رهبری کنند، اما مهم است که یاد بگیرید چگونه تفویض اختیار کنید. مزایای تفویض اختیار شامل کنترل بهتر حجم کار، توسعه مهارت های اصلی کارکنان، و این امکان را می دهد که تیم شما سریعتر به اهداف خود برسند، بهترین نتایج را به دست آورند و به شما کمک کنند تا کارهای بیشتری را نسبت به خودتان انجام دهید.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدرسان کارآمد زمان می‌گذارند تا اطمینان حاصل کنند که درک کاملی از مشکلاتی که با آن مواجه هستند دارند و با انجام اقدامات قاطع قوی بدون اینکه خود را زیر سوال ببرند پاسخ می‌دهند. این مهارت را می توان با ایجاد تعادل الف) تکانه های ناشی از بی حوصلگی (واکنش بدون تفکر) و ب) تفکر بیش از حد و تأخیر در عمل به دست آورد.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که سریع‌ترین راه برای ایجاد مدرسه‌ای که در آن اساتید و کارکنان راکد و گیر کرده‌اند، ایجاد محیطی است که به شعار «اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید» باور دارد. نقش کلیدی در زندگی یک مدیر این است که دائماً در ایجاد انگیزه برای تغییر پایدار باشد. این به معنای تغییر برای مدرسه، اساتید، دانش آموزان، والدین و جوامع همسایه است.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که هیچ چیز به اندازه ارتباط نامشخص باعث آسیب عملکرد نمی شود. فرقی نمی‌کند که کارمند، استاد، والدین یا دانشجو باشد، اگر ندانند شما می‌خواهید با چه چیزی ارتباط برقرار کنید، نمی‌توانند کاری را که شما نیاز دارید انجام دهند. ارتباط قوی یکی از عناصر اساسی برای یک مدیر موفق است.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مهارت های معلمان و مدیر مدرسه منحصر به فرد است. چشم انداز خود را نه تنها برای کارکنان، والدین و دانش آموزان، بلکه برای خودتان نیز روشن کنید. یک چشم انداز روشن و تعریف شده برای جایی که می خواهید مدرسه شما برود ایجاد و ترویج کنید و روزانه آن را به تیم خود ارائه دهید. هنگامی که این امر محقق شود، نه تنها همه با انگیزه تر می شوند، بلکه موثرتر می شوند زیرا مسئولیت های آنها با اهداف و چشم انداز استراتژیک شما مرتبط است.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که تمرکز روی اهداف شغلی، مسئولیت‌های روزانه، بودجه مدرسه و خیلی خیلی چیزهای دیگر آسان است. به عنوان یک مدیر، شما مسئول بسیاری از چیزها هستید، اما فراموش نکنید، شما اول یک مربی هستید. مدیران موفق تمرکز خود را بر موفقیت دانش آموزان خود حفظ می کنند. نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که دانش آموزان به شما وابسته اند، والدین آنها به شما و جامعه (چه در داخل و چه خارج از مدرسه) به شما وابسته است. اگر تمرکز خود را بر دانش آموزان خود حفظ نکنید، نمی توانید به یک مدیر قوی تبدیل شوید.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که هنگامی که این مهارت ها را به طور روزانه توسعه دهید، نه تنها به یک کاربر نهایی موثر از مهارت های مدیر مدرسه تبدیل خواهید شد، بلکه به احتمال زیاد، یک کاربر موفق نیز خواهید بود.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که رهبری آموزشی موفق با معلمان و مدیرانی آغاز می شود که تمرکز مناسبی دارند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که اولین باری که به دفتر مدیر مدرسه دعوت شدید را به خاطر دارید؟ شاید یه قانون رو زیر پا گذاشتی یا شاید مدیر مدرسه می خواست از شما تعریف کند. به هر حال، هیچ کس در مدرسه مهمتر از مدیر مدرسه به نظر نمی رسید. چیزی که ممکن است در آن زمان متوجه نشده باشید این بود که چقدر حق با شما بود.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهدکه اگر مدارس بخواهند به سطوح بالاتری از موفقیت برسند، مدیران با استعداد ضروری هستند.* مدیران برای ایجاد این دستاورد چه می کنند؟ به طور کلی، آنها معلمان را توانمند می کنند و والدین را درگیر می کنند. به طور دقیق تر، آنها پنج ویژگی زیر را در بر می گیرند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که اساتید و مدیران برتر متعهد به دستیابی به نتایج عملکرد هستند
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدیران مدارس علایق مختلفی دارند. سیاست گذاران، مدیران منطقه، کارکنان آنها، معلمان، دانش آموزان و والدین همه انتظارات و نیازهایی دارند. اما یک چیز وجود دارد که برای همه آنها مفید است: موفقیت بالا. بهترین مدیران اهمیت نتایج عملکرد را درک می کنند و خود را متعهد به رسیدن به آنها می کنند. آنها موفقیت شغلی خود را در موفقیت مدرسه قرار می دهند و مسیر روشنی را برای همه تعیین می کنند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که مدیران و معلمان خوب نظم و ساختار را حفظ می کنند
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که بهترین مدیران مدارس اجازه نمی دهند چیزی از بین برود. آنها سیستم هایی ایجاد می کنند که همه چیز را در حرکت نگه می دارد و وظایف را به گونه ای محول می کند که مشکلات را به طور موثر و موثر حل کند. آنها با مسئولیت های گسترده یا ترکیبی از چالش های بلند مدت و کوتاه مدت لغو نمی شوند. در واقع، آنها در آن رشد می کنند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که تمرکز همه بر نتایج عملکرد به معنای مسئولیت پذیر کردن همه در قبال آن نتایج است. مدیران بزرگ اهدافی را برای کارکنان و معلمان خود تعیین می کنند، ارزیابی می کنند که چگونه به آن اهداف دست یافته اند، و پاداش ها یا پیامدهای مناسب را برای نتایج تعیین می کنند. همه برای برخی از جنبه های دستاورد کلی مدرسه مسئول هستند.
نظرسنجی بهترین اساتید ریاضی کنکور نشان میدهد که با این حال، ترویج مسئولیت پذیری به معنای دیکته کردن انتظارات یا اقدامات نیست. یک مدیر عالی همیشه معلمان را در توسعه اهداف عملکرد، ارزیابی پیشرفت و در صورت لزوم تغییر مسیر مشارکت می دهد. مدیران مدارس عالی تشخیص می دهند که معلمان حرفه ای آموزش دیده هستند و در مورد آنچه در هر کلاس درس امکان پذیر است و نمی شود آگاه ترین هستند.
نظرسنجی بهترین اساتید ریاضی کنکور نشان میدهد که مانند همه رهبران، مدیران مدارس بدون یک تیم خوب نمی توانند موفق شوند. در یک مدرسه، آن تیم شامل کارکنان، معلمان، دانش‌آموزان، والدین و جامعه به طور کلی است، به همین دلیل است که بهترین مدیران مدرسه سخت تلاش می‌کنند تا روابط قابل اعتماد و سازنده با همه گروه‌ها ایجاد کنند. این اصول در مورد تمام سیاست ها و تصمیماتی که ممکن است بر یک گروه خاص تأثیر بگذارد شفاف هستند. آنها یک فضای باز و دعوت کننده ایجاد می کنند که همکاری را تشویق می کند. و همه این کارها را با آن شور و اشتیاق و مثبتی انجام می دهند که دیگران را تشویق به عمل می کند.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که هیچ راهی برای تبدیل شدن به یک مدیر وجود ندارد. برخی به عنوان معلم شروع می کنند، برخی دیگر از جنبه اداری شروع می کنند، و برخی دیگر از دانشگاه می آیند. با این حال، یکی از راه های بهتر برای قرار دادن خود در موقعیت مدیر شدن، ثبت نام در یک برنامه مدرک تخصصی آموزش و پرورش است. به طور خاص، شما باید مدرک متمرکز بر رهبری آموزشی را در نظر بگیرید . چنین مدرکی می تواند به شما کمک کند تا مهارت ها و دانش عملی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدیر موثر مدرسه را به دست آورید.

نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که اگر در حال حاضر در زمینه آموزش کار می کنید و نمی خواهید شغل فعلی خود را ترک کنید یا به حالت تعلیق درآورید، مدرک انتخاب خوبی است. تعدادی از دانشگاه‌های آنلاین برنامه‌های درجه تخصصی آموزش را ارائه می‌دهند که به شما این فرصت را می‌دهد تا دوره‌های آموزشی خود را در خانه و در یک برنامه زمانی انعطاف‌پذیر تکمیل کنید که به شما امکان می‌دهد به کار تمام وقت ادامه دهید.
نظرسنجی بهترین اساتید کنکور نشان میدهد که کسب مدرک متخصص آموزش به صورت آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به یک رهبر آموزشی عالی تبدیل شوید.

2 پاسخ
  1. مریم
    مریم گفته:

    از تدریس درس زیست شناسی خانم دکتر تینا یاوری فوق العاده راضی هستم عالییییییییی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *